Používa službu Blogger.

summer tip: swimwear

20. apríla 2017

5 komentárov :
Nie je to dávno, čo ste mohli na blogu nájsť krásny overal, ktorý som si našla na stránke Manzara.sk. Hneď ma ohúril, keď som si ho našla na eshope a rovnako ma veľmi ohúril, keď som ho vytiahla z balíku. Dnes mám pre vás inšpiráciu na ďalšie kúsky, ktoré ma ohúrili :)
Keďže prichádza leto, určite by sa zišli nejaké plavky, ktoré by som si mohla obliecť na dovolenke. Nájsť kvalitné plavky, ktoré by vydržali aj morskú a slanú vodu je niekedy naozaj ťažké nájsť.

Keď také aj konečne nájdem, vždy je tam niečo, čo sa mi nepáči. Buď je to materiál, spracovanie, farba alebo mi jednoducho nesedia.



Prvoradé sú pre mňa plavky, ktoré by mi mohli vydržať minimálne dve sezóny. Niekedy to nejde, pretože plavky sú vyťahané od slnka, no ak natrafím na tie správne, ako napríklad pred dvomi rokmi, vydržali mi dve dovolenky.
Okrem toho potrebujem na leto aj nejaké plážové šaty, ktoré by som si mohla dať ako taký "prehoz". Takéto krásne plážové šaty sú naozaj veľmi zaujímavé a majú skvelú farbenú kombináciu. Podľa mňa farby na leto sú najmä biela, ružová, červená či zelená. Kombinácia týchto pestrých farieb je skvelá a úplne sa hodí na také slniečkové počasie, aké býva počas leta. A najmä na pláž!

Nielen počasie, ale aj oblečenie tvorí náladu človeka. Ak máte na sebe niečo pekné, farebné a cítite sa v tom dobre, potom aj vy máte omnoho lepšiu náladu. Aspoň na mňa takto oblečenie a kombinovanie outfitov pôsobí.


Keďže som si povedala, že by som chcela tento rok nosiť viac sukní a šiat, určite sa oplatí nájsť si nejaké letné šaty, ktoré si dám do zbierky. Hovorím si stále, že je tých šiat dosť, ale nakoniec, keď ich chcem nosiť. Samozrejme, niečo na štýl overalu, ktorý sa veľmi podobá na šaty by sa tiež hodil, a preto by som do košíka pridala aj niečo takéto. Kvetovaný vzor je na jar a leto perfektný. Mám doma iba pár kúskov v tomto vzore, čo je naozaj škoda, pretože ho mám veľmi rada. Asi som doteraz nenašla tie správne kúsky, ktoré by sa mi hodili alebo zapáčili.

Koniec koncov, kvalitné plavky a nejaké letné šaty, ktoré by som potrebovala som si na tomto e-shope našla a som s tým veľmi spokojná. Verím, že aj vám sa niektoré produkty zapáčili, pretože mňa tam upútalo hneď niekoľko vecí. Čo je pre vás "must - have" na leto? :)

Fashion blogger, book and food lover, copywriter. Hope you like this post :)

5 komentárov :

  1. Plážové/ letní šaty by se mi též hodily. Hodně se mi líbí ty poslední se špagetovými ramínky, moc krásné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. I wish I would have that much confident to put on bikinis!

    xx, Cinthy Kwok

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ty plavky se mi velmi líbí, ale připadají mi hodně nepraktické, co se týče opalování.
    Tímhle jsi mi připomněla, že mě letos znovu čeká koupě plavek a postava jako na fotce je nikde.:D
    Blog na zabití

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Teď jsi mi připomněla, že by se mi plážové šaty také hodily.:)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť