SOCIAL MEDIA

happy summer girl

20. mája 2017


Ahojte!
Tešíte sa na leto tak ako ja? Myslím, že je to aj na mojom blogu vidieť, pretože sem pridávam letné posty neustále. Pri písaní posledného článku ma však napadlo, že som sem ešte nedala nijaké rady, ktoré by sa vzťahovali napríklad na obuv alebo nejaké doplnky, ktoré by som si chcela zaobstarať alebo už mám a určite ich budem do letných outfitov kombinovať.
Nedávno som hľadala na internete nejaké plavky, pretože sa sezóna už nezadržateľne blíži a ja stále nemám nijaký kúsok, ktorý by stál za to, aby som si ho kúpila. Niekoľkokrát som obehla kamenné obchody, no výsledok bol nulový. Po krátkom surfovaní na internete som našla hneď niekoľkých kandidátov, ktorí by mohli byť vhodní na nákup. Medzi nimi bol aj e-shop Lascana.sk, kde som si našla hneď niekoľko kusov a nielen pre seba, ale aj pre moju mamču, ktorá už niekoľko sezón po sebe hovorí, že si kúpi nové plavky, no stále to ostáva na mŕtvom bode. Krásne plavky majú aj na e-shope Bonprix.sk, kde som si pred niekoľkými rokmi plavky objednávala a vydržali niekoľko rokov po sebe silné slnko na pláži a slanú či termálnu vodu.




 
Plavky – Lascana.sk 

Letné doplnky sú pre mňa jedným z najdôležitejších prvkov, ktoré si na ostatných všímam. Niekto môže byť akokoľvek perfektne nahodený, no keď mu chýba nejaký detail, ako jemná retiazka na ruke, náhrdelník alebo prsteň, hneď mi to chýba a okamžite by som to vylepšila. 

Nepatrím medzi ľudí, ktorí by sa ovešávali nejakými zlatými reťazami a chodili s piatimi prsteňmi na každej ruke, no nejaký jemný doplnok nikdy nezaškodí.
Jeden z najdôležitejších doplnkov, na ktoré vždy stavím ak neviem, čo si do outfitu zakomponovať alebo čím ho oživiť je jemná retiazka na krk s malým alebo stredne veľkým príveskom, ktorý zaujme a podčiarkne celý outfit. Určite mi nesmie chýbať na ruke červený náramok alebo hodinky. Hodinky nosím veľmi rada, pretože sú štýlové, nadčasové a dokážu zázraky. Môžete s nimi vyzerať štýlovo a elegantne záreň, čo sa mi naozaj veľmi páči a dáva im ďalšie plus.





Doplnky – Zoot.sk
Ďalšou „sférou“ samou o sebe a jednou z mála „slabín“, ktoré mám sú topánky. Keď vojdem do obchodu s topánkami, vykúpila by som všetko. Pri oblečení sa dokážem krotiť, no topánky sú niečo, čomu sa ťažko odoláva. Asi si viete predstaviť moju zbierku topánok, ktorú mám doma.. Medzi moje obľúbené topánky, ktoré v lete nosím, patria najmä topánky na štýl conversiek, ktoré na nohe vyzerajú mladistvo a k sukni sú skvelým kontrastom. Druhými, veľmi obľúbenými topánkami sú rôzne poltopánočky, ktoré vyzerajú jemne, dievčensky a hodia sa nielen k sukni a šatám, ale aj k nohaviciam alebo elegantnému outfitu. Síce mám veľmi rada opätky, nenosím ich moc často, pretože počas dňa dosť chodím po meste a v lodičkách alebo v iných topánkach s opätkom by sa mi chodilo ťažko.
A čo vy? Našli ste si niekde dobré plavky, ktoré by stáli za ten hriech kúpiť si ich? :) Dajte nejaké tipy!

3 komentáre :