SOCIAL MEDIA

Philips Sonicare DiamondClean

7. októbra 2017
Elektrické zubné kefky som ešte nikdy neskúšala. Možno to znie smiešne, no je to pravda. Vždy som po tom túžila a chcela som nejakú vyskúšať, no nejako som sa k tomu nedokopala. Asi to bolo kvôli tomu, že som nevedela, ktorú. Jednoducho som bola lenivá zistiť si, ktorá by bola tá najvhodnejšia pre mňa. Nedávno som však zahliadla novú, krásnu kefku Philips Sonicare DiamondClean a vedela som, že poputuje ku mne domov!

Kefky majú hneď niekoľko farebných prevedení, z ktorých som si vybrala fialovú. Som milovníkom tejto farby, a tak voľba bola jasná. Aj keď, najprv som uvažovala nad krásnou zlato-bielou, no nakoniec som predsa len stavila na elegantnú, tmavú fialovú farbu :)
Keďže som v tomto celkom nová a ani sama neviem, kde by som mala začať, začnem s tým, čo nájdete v balení. V tom sa nachádza telo kefky, dva nadstavce (ktoré čistia zuby), pohár na nabíjanie (o ktorom si samozrejme povieme viac), nabíjačka, krásne puzdro na nabíjanie (o ktorom vám takisto poviem viac) a nechýbali ani príbalové letáčiky o tom, ako kefku používať alebo ako s ňou umývať zuby. 

Kefka Philips Sonicare DiamondClean sa drží v rukách perfektne, nie je vôbec ťažká, ako som sa na začiatku obávala. Nezošuchuje sa z rúk a zuby sa s ňou umývajú veľmi príjemne. Dá sa nabíjať v puzdre, do ktorého ju stačí uložiť a pripojiť k elektrickej zásuvke. Jednoducho a rýchlo si ju tak môžete nabiť napríklad, keď ste na dovolenke. Nemusíte so sebou ťahať nič iné. Stačí vám iba puzdro, kábel a zubná kefka :) V puzdre máte priestor aj na nadstavce, s ktorými si zuby umývate, takže ich nemusíte mať mimo, niekde pohodené v taške.
Nabíjací pohárik je kapitola sama o sebe. Odnímateľný kovový spodok stačí jednoducho zapojiť do elektriny a kefku do neho len položiť. Nabíjať ju môžete tak vždy, keď potrebujete, napríklad aj v kúpeľni! U mňa má pohárik čestné miesto v kúpeľni a vždy keď potrebujem, kefku rýchlo nabijem.

Nemusíte sa však báť toho, že by ste ju museli nabíjať každý deň. Kefka by mala vydržať 3 týždne. Ja ju mám zatiaľ nabitú 2 týždne a drží. Na spodnej časti kefky môžete vidieť, ako je na tom baterka. Vyzerá veľmi podobne ako taká v mobile a svieti. Keď je plne nabitá, má zelenú farbu. 


Pri prvom zapnutí kefky som nevedela vôbec nič. Nevedela som, čo mám robiť a tak som len skúšala podľa návodu. Kefka má päť "programov", z ktorých si môžete vybrať ten, ktorý potrebujete. Prvý je klasický, na čistenie zubov, druhý je bielenie zubov, tretí s názvom "polish" je na žiarivé, lesklé zuby, štvrtý so zaujímavým názvom "gum care" sa postará o vaše ďasná a piaty program "sensitive" pre citlivé ďasná, ktorý však vyčistí veľmi efektívne. Ja používam najčastejšie program "Clean" čiže na každodenné používanie a "White" čiže na vybielenie. Každý program má niekoľko minút, po ktorých sa vypne a čistenie sa tým pádom skončilo. Vy si môžete potom prepnúť na iný program alebo skončiť čistenie. Čas je však presne vypočítaný na to, aby ste si zuby vyčistili poriadne a dobre. 

Hneď po prvých používaniach som cítila, že zuby omnoho lepšie vyčistené a mala som omnoho lepší pocit z celého umývania. Dokonca som si všimla, že sú zuby akoby lesklejšie a trochu belšie. 
Výhodou bolo aj to, že kefka má program pre začiatočníkov, ktorý vás pripraví na kefku a jednoduchšie si na ňu zvyknete. Pre niekoho môže byť trochu šteklivé, keď mu kefka v ústach trochu vibruje. Mne to však nijako neprekážalo, vôbec to nie je príliš silné :) 

Kefka je naozaj veľmi krásna a hneď po zapnutí sa mi páčilo aj to, ako svietila. Vyzerá omnoho krajšie ako všetky ostatné elektrické kefky, ktoré som videla. A myslím, že to je takisto veľmi dôležité najmä pre ženy. My si jednoducho vyberáme všetko na základe výzoru! 

Nadstavce by ste mali meniť každé tri mesiace, ale na to som zvyknutá pri klasických kefkách, ktoré takisto mením každé tri, maximálne štyri mesiace, podľa toho, ako na tom je. Pri tejto kefke som používala klasickú zubnú pastu ako doteraz. Po každom čistení som ju poriadne vyčistila, opláchla vodou a jemne vyutierala do suchej utierky. 
A čo vy? Skúšali ste už niekedy elektrické kefky? :) Aké máte skúsenosti s nimi? 

8 komentárov :

  1. Kefku som nedávno videla v obchode a uvažovala som nad ňou lebo vyzerá super! Ďakujem za tip :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Elektrické kartáčky mám ráda. Mám pocit že vyčistí opravdu daleko lépe. Konkrétně tenhle jsem nezkoušela, ale klasický elektrický od Oral B mám doma :)

    MagicBeautyLife

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nad elektrickou zubnou kefkou premýšľam už dlhšiu dobu, vďaka za tip. :)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Na podobný nebo možná dokonce na tento jsem viděla v televizi reklamu. Mám také doma jeden, ale starší verzi. Dostala jsem ho dříve od babičky k Vánocům. Používala jsem ho chvíli a pak jsem se stejně vrátila ke klasickému kartáčku :-) nějak mě ten elektrický neoslovil...
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja ani neviem či som niekedy vôbec skúšala :o :D ... Momentálne ju nejak nevyhľadávam a vystačím si v pohode aj s neelektrickou :D No ak by som niekedy o nej uvažovala pozriem sa aj po tejto :)

    Desire fashion blog

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super článok! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť