SOCIAL MEDIA

girls for the future

12. januára 2018
Ako vám začala škola? Po tom, ako som v pondelok prišla po prvýkrát tento rok do školy, som sa nezastavila. O týždeň ma čaká praktická maturita, kvôli ktorej teraz vybavujem všetko naokolo a riešim úplne iné veci, do ktorých príliš blog nezapadá. Naň som si však pripravila články, aby tu nebolo ticho, a preto si to vy ani len nevšimnete.
Nie je práve teraz toho veľa, čo by som vám chcela povedať. Nejako som sa dosť vyrozprávala články predtým, a preto len dúfam, že vám v novom roku vychádza všetko tak, ako ste chceli!



2 komentáre :

  1. Já jsem teda taky už úplně mrtvá, zrovna jsem nedávno říkala, že bych teď teprve potřebovala pořádné vánoční prázdniny... :D
    Kout světa

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Držím palce, ať praktickou maturitu zvládneš! :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť