SOCIAL MEDIA

floral

15. marca 2018
Viete, aký tento týždeň? Teda presnejšie viete, aký bol deň včera a predvčerom? Presne tieto dva dni sú jedny z mojich nastresovejších v tento rok. Myslím, že tento rok bude plný stresu, pretože ma toho čaká toľko, že sa z roku 2018 stáva jeden z ťažších rokov.
Aby som vám vysvetlila, prečo mám dni plné stresu. Včera som maturovala, dnes maturujem takisto. Píšem to akoby nič, ale mám naozaj stres. Vety ako: "Zvládli to aj horší od teba," "To nič nie je," alebo "Maturita je len taká "oficialitka", nič vážne," mi fakt nepomáhajú a som z nich ešte viac nervózna a nahnevaná, ako by mi mali nejako pomôcť. 
Rok 2018 mi začal stresmi, kedy som si myslela, že nič nestíham. Hneď na konci januára som mala stužkovú, o ktorej vám plánujem napísať, no fotografie ešte nemám a hneď, ako mi prídu, tak vám ich sem uverejním. Neskutočne sa na to teším. 
V deň mojej stužkovej som mala stresov plnú hlavu. Celý deň som sa len naháňala a až keď som prišla na miesto činu, som sa trochu upokojila, aj keď celý nástup a to "najťažšie" ma ešte len čakali. Ten deň som si však neskutočne moc užila a zapísal sa mi do pamäte navždy. 

Druhé dva dni, ktoré mám plné stresov sú presne tieto dva dni - utorok a streda - kedy mám písomné maturity. Viem, že to zvládnem a verím si, no aj tak sú stresy oprávnené. 

Ďalší deň, ktorý bude pre mňa náročný, je v podobe dlhého odborného príkladu, ktorý je súčasťou mojej praktickej maturity. Ten mám na začiatku apríla.

V máji ma čakajú ústne maturity a tým pádom aj koniec strednej školy. Neverím! 

Neskôr to bude nástup na vysokú školu, kde dúfam, že sa dostanem (samozrejme, žartujem). 

A potom veľa zmien, ktoré ma čakajú. Nové prostredie, noví ľudia. No verím, že to dám. 

A čo vy a váš rok 2018? 

6 komentárov :

  1. Rozumím a přeju hodně štěstí a klidu, ten je na stres a strach z vlastní zkušenosti nejlepší :)Překvapilo mě, že máš část maturity takto rozházené. U nás to bylo myslím tak, že jeden týden v květnu byly písemné a na to pár týdnů snad ústní a hned na to praktická část :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hodně štěstí a docela si vzpomínám na své pocity, byla jsem také tak ve stresu, ale ti co ti říkají v klidu a tak mají pravdu, i když ono v té situaci se to moc poslouchat nedá, když to většina lidí, co toto říká má už za sebou...

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hele, maturita formalitka je a určitě se na to budeš brzy dívat stejně, ale pokud maturuješ, zdá se to jako úkol tisíciletí. Už brzy se tomu budeš ale jen smát :) přeji moc a moc štěstí!

    CZECHHONEY - V.'s World

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Z maturity jsem byla nervózní, ale když se ohlédnu tak zbytečně, určitě to pak také tak uvidíš :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Maturitu jsem nějak moc neprožívala. Byla jsem sice nervózní předtím, ale jakmile došlo na lámání chleba, tak jsem se hodila do pohody a to bylo asi taky to, proč jsem to v klidu dala všechno najednou bez sebevětšího stresu a problémů :)
    Tobě však držím palečky ať se ti vše povede tak, jak chceš :)
    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Beautiful shirt and great photos! :)

    https://bodyfashionblender.blogspot.ba/

    OdpovedaťOdstrániť